به سایت وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

مقاله نکته های یافتن آرایشگاه عروسی مقرون به صرفه

معیارهای انتخاب آتلیه عروس

برای تماشای ویدئوی معیارهای انتخاب آتلیه عروس در آپارات و یوتیوب روی لینکهای زیر کلیک نمایید .

ویدئوی معیارهای انتخاب آتلیه عروس در یوتیوب


یادداشت هزینه های عکاسی و فیلمبرداری :

• در این روزها برخی عکاسی ها قیمت و تنوع کارهاشان را به صورت لیست هایی آماده دارند که آن ها را به عروس و دامادها می دهند تا هم در وقت صرفه جویی شود و هم عروس و دامادها قیمت ها را فراموش نکنند و یا بر اثر فراموش کردن آن ها از عکاس به طور دائم سوال های تکراری نکنند . البته هنوز بسیاری از عکاس های این لیست ناچیز و کم قیمت را آماده نکرده اند . پس شما مجبورید به خودتان زحمت یادداشت کردن آن ها را بدهید و یادتان باشد که حتما با خودتان قلم و کاغذ ببرید .



کمیت و کیفیت عکس ها :

• فراموش نکنید که تعداد کمی عکس با کیفیت بهتر از هزاران عکس بی معنی و بدون کیفیت است . هیچ ارزانی بی حکمت نیست و هیچ گرانی ای نیز دلیل مرغوب بودن نیست. پس برای انتخاب عکاس با معیارهای اساسی و درست اقدام کنید.






















معیارهای انتخاب آرایشگاه عروس

برای تماشای ویدئوی معیارهای انتخاب آرایشگاه عروس در آپارات و یوتیوب روی لینکهای زیر کلیک نمایید .

ویدئوی معیارهای انتخاب آرایشگاه عروس در آپارات

قبل از عروسی تست گریم داشته باشید

یک اقدام خوب برخی از آرایشگران این است که یک هفته تا ده روز قبل از عروسی، زمانی را برای تست گریم عروس تعیین می‌کند. ممکن است این تست در قرارداد شما هزینه جداگانه‌ای داشته باشد اما می‌ارزد که برای آسایش خیال خودتان این هزینه را پرداخت کنید. اگر تاج و تور را به‌طور جداگانه تهیه کرده‌اید در روز تست گریم آنها را همراه‌تان داشته باشید. هنگام تست به اندازه کافی فرصت دارید تا نظرات‌تان را به آرایشگر بگویید و البته ببنید که چه نوع آرایش و کدام مدل مو به چهره شما بیشتر می‌آید. این روز بهترین زمان برای مشورت با آرایشگر است تا هر دو با همفکری هم به نتیجه دلخواه برسید. در این صورت استرس شما در روز عروسی کمتر می‌شود. البته درایران کمتر پیش می‌آید که آرایشگران این تست را برای شما انجام دهند اما با کمی جست و جو می‌توانید آرایشگرانی را پیدا کنید که در قراردادشان تست گریم هم دارند. این را هم بدانید که آرایشگران فقط بعد از تنظیم قرارداد اصلی این تست را برای شما انجام می‌دهند نه قبل از آن.

چند نکته کوتاه اما مهم

- اگر در آرایش صورت وارد نیستید در کار آرایشگرتان زیاد دخالت نکنید. برخی از آرایشگرها منعطف هستند و گروهی دیگر در روز عروسی با چند اخم و غر شما را ناراحت می‌کنند. پس قبل از تنظیم قرارداد باید ببینید که آیا آرایشگر مورد نظرتان می‌تواند خواسته‌های شما را برآورده کند؟ اگر از این موضوع مطمئن باشید دیگر لازم نیست مدام با آرایشگر جر و بحث کنید و از نتیجه کار راضی‌تر می‌شوید.

- کمی قبل از روز عروسی لباس و زیور آلات‌تان را به آرایشگر نشان دهید تا آرایش را با آنها هماهنگ کند.

- برای اینکه آرایش شما تا آخر شب دوام داشته باشد آرایشگر باید از زیرسازی محکمی استفاده کند و در پایان با کمک فیکساتور آرایش را ثابت نگه دارد. بهتر است از آرایشگر بپرسید که آیا از چنین ثابت‌کننده‌هایی استفاده می‌کند یا نه و از این بابت مطمئن شوید.

-هر چقدر آرایش شما در روز عروسی به چهره واقعی‌تان نزدیک‌تر باشد، زیباتر به نظر می‌رسید. به دنبال این نباشید که در روز عروسی خیلی تغییر کنید. مهم است که زیبایی‌های طبیعی چهره شما بیشتر به چشم بیاید.

- اگر جزو عروس‌های سن بالا هستید آرایش ملایمی انتخاب کنید. آرایش زیاد سن‌تان را بالاتر نشان می‌دهد.







منبع مقاله : معیارهای انتخاب آرایشگاه عروس

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : آرایشگاه عروس , آتلیه عروس , ویدئو ,
بازدید : 57
تاریخ : سه شنبه 12 آبان 1394 زمان : 10:13 | نویسنده : ایفانت | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


درباره سایت

 در این وبلاگ مقالاتی در مورد اخذ اقامت و مهاجرت به کشور های مختلف,دکوریشن و دکور و جشن ازدواج ارائه میشود.مطالب دکوریشن در این وبلاگ در زمینه دکوراسیون و غیره می باشد.در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت موضوعاتی در مورد مهاجرت به استرالیا , نحوه زندگی در استرالیا و غیره ارائه میشود.مطالب جشن ازدواج نیز با موضوعات تشریفات مجالس ,شام عروسی و ... در اختیار شما قرار میگیرد.

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 216
کل نظرات : 9
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 32
باردید دیروز : 44
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 231
بازدید ماه : 584
بازدید سال : 4,501
بازدید کلی : 38,043

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

خبرنامه

براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

پیوندهای روزانه

جستجو


کدهای اختصاصی

پشتیبانی