به سایت وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

همانطور که می دانید می شود گفت از ارائه های این موسسه آموزش تعميرات اپل و آيپد است که در این زمینه و در تمام ایران بی همتا است و کیفیت بسیار حرفه ای این آموزش ها دارا می باشند.


آموزش تعمیرات لپ تاپ و آموزش تعمیرات موبایل در آذربایجان شرقی تبریز

دوره های حرفه ای آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات لپ تاپ،آموزش تعمیرات کامپیوتر،آموزش تعمیرات تبلت،آموزش تعمیرات تلفن همراه و اپل، برای اولین بار توسط بزرگترین آموزشگاه آموزش های شبکه و تعمیرات پارسه در آذربایجان شرقی ، تبریز ، آذرشهر، آقکند ، اسکو ، اهر، ایلخچی باسمنج، بخشایش ، بستان‌آباد ، بناب ، بناب مرند ، ترک ، تیمورلو و شهرهای دیگر آذربایجان شرقی برگزار می شود  .

آموزش تعمیرات موبایل و لپ تاپ دراستان مرکزی اراک
 معرفی موسسه پارسه

انستیتو انفورماتیک پارسه در سال 88 با اخذ مجوز رسمی به شماره (27689) تاسیس گردید با هدف ارتقای سطح علمی و کیفی تعمیرات فوق تخصصی سخت افزار کامپیوتر و لپ تاپ در ایران شروع به فعالیت نمود.
در راستای رسیدن به این هدف بستر های سخت افزاری و تجهیزات مدرن مورد نیاز را تهیه و در کارگاه های مرکز مستقر نموده است و هیات علمی متناسب و فرهیخته که بهترین تعمیرکاران ایران به شمار می روند را جذب نموده و به  تحقیق در راستای بدست آوردن راهکار نوین تعمیرات تجهیزات الکترونیکی و همچنین انتقال دست آورد ها به متقاضیان اقدام نموده است.

چشم انداز (vision)
این  موسسه در راستای چشم انداز کلی تدوین شده تلاش می نماید با توسعه کمی و کیفی  خدمات خود، بتواند بستری مناسب و مورد اعتماد جهت ارائه تجهیزات تخصصی تست و تعمیر لپ تاپ ،ارائه خدمات تعمیر و بازیابی اطلاعات و آموزش فوق تخصصی تعمیرات سخت افزار در عالیترین سطح کیفی در کشور را به عموم هم میهنان فراهم آورد.

ماموریت (mission):
نظارت و کنترل کیفی و کمی بر فعالیت شعب ،افزایش شعب در سطح کشور ، اطلاع رسانی به عموم هم میهنان و بکارگیری ابزار های نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات از جمله مهم ترین ماموریت های این واحد به شمار میرود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی آموزش تعمیرات لپ تاپ و آموزش تعمیرات موبایل در سایت پارسه مراجعه کنید.


توضیحاتی در مورد آذربایجان شرقی

 

 استان آذربایجان شرقی

استان آذربایجان شرقی یکی از استان‌های ایران است که در زمان حکومت پهلوی آذربایجان خاوری نامیده می‌شد. این استان بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین استان ناحیهٔ شمال غربی ایران (آذربایجان) محسوب می‌شود.

استان آذربایجان شرقی از سمت شمال به جمهوری‌های آذربایجان و ارمنستان، از سمت غرب و جنوب غرب به استان آذربایجان غربی، از سمت شرق به استان اردبیل و از سمت جنوب شرق به استان زنجان محدود شده‌است.

این استان دارای آب و هوای سرد کوهستانی بوده و کلّ محدودهٔ استان را کوه‌ها و ارتفاعات تشکیل داده‌اند. مساحت استان آذربایجان شرقی ۴۵٬۴۹۱ کیلومتر مربع است که از این جهت، یازدهمین استان بزرگ ایران محسوب می‌شود.

این استان محل اتصال دو رشته کوه مهم و اصلی کوه‌های ایران، یعنی البرز و زاگرس است و بلندترین نقطهٔ آن، قلهٔ کوه سهند است. مرکز استان آذربایجان شرقی، کلان‌شهر تبریز است. از شهرهای مهم و اقماری این استان می‌توان به مرند، مراغه، میانه اشاره کرد.

آذربایجان شرقی رتبهٔ اول صادرات غیرنفتی در کشور را داراست.همچنین این استان امن‌ترین و کم‌جرم‌ترین استان ایران به شمار می‌رود.

استان آذربایجان شرقی به دلیل وسعت زیاد دارای آب و هوای متنوع می‌باشد به طوری که بیشترین دمای ثبت شده در شهرهای میانه و جلفا می‌باشد که مردم این شهرها دمای ۴۵ + درجه بالای صفر را تجربه کرده‌اند و همچنین کمترین دمای ثبت شده در استان و در کلیه شهرهای ایران مربوط به بستان آباد با دمای ۴۶ - درجه زیر صفر می‌باشد. میانگین بارندگی سالیانه ۲۵۰ الی ۳۰۰ میلی‌متر می‌باشد.
جغرافیای سیاسی
استان آذربایجان شرقی با ۴۵٬۴۸۱ کیلومتر مربع مساحت، حدود ۲٫۸ درصد از وسعت کل ایران را به خود اختصاص داده‌است. این استان در شمال غرب کشور و بین مدارهای ۳۶ درجه و ۴۵ دقیقه تا ۳۹ درجه و ۲۶ دقیقهٔ عرض شمالی و نصف‌النهارهای ۴۵ درجه و ۵ دقیقه تا ۴۸ درجه و ۲۲ دقیقهٔ طول شرقی جای گرفته‌است.

رود ارس حدود شمالی آن را با جمهوری‌های آذربایجان، ارمنستان و ایالت خودمختار نخجوان مشخص می‌کند. رود قطور و آبهای دریاچه ارومیه حدود غربی آن با استان آذربایجان غربی است.

استان آذربایجان شرقی ۲۰۰ کیلومتر با جمهوری آذربایجان و ۳۵ کیلومتر با ارمنستان از سمت شمال مرز مشترک دارد. این استان همچنین ۴۲۰ کیلومتر با استان آذربایجان غربی از سمت غرب و جنوب غرب، ۴۰۰ کیلومتر با استان اردبیل از سمت شرق و ۱۴۵ کیلومتر با استان زنجان از سمت جنوب هم‌مرز است.
مقالات پارسه

امروز سونی موبایل در خلال مراسمی که در تهران برگزار کرد، اعلام کرد که به زودی تلفن‌های اکسپریا زد 5، زد 5 کامپکت و زد 5 پریمیوم وارد بازار ایران می‌شوند. نایب رییس سونی موبایل در این مراسم اعلام کرد

که در ماه نوامبر (آبان ماه) کاربران ایرانی می‌توانند منتظر محصولات جدید به صورت رسمی در بازار کشور باشند.اکسپریا زد 5 مجهز به نمایشگر ۵.۲ اینچی فول‌اچ‌دی، پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ و ۳ گیگابایت حافظه رم است.

دوربین ۲۳ مگاپیکسلی این تلفن تفاوت‌های زیادی با گذشته داشته و بسیاری از منتقدین آن را یکی از بهترین دوربین‌های تلفن هوشمند موجود در بازار می‌دانند.

در مراسم امروز نیز تاکید زیادی روی دوربین این تلفن شد و فناوری‌های به کار رفته در آن تشریح شد. این تلفن که در نمایشگاه IFA 2015 رونمایی شد نسخه جدید پرچمار سونی است که از زبان طراحی آمنی بالانس سونی بهره می‌برد.


برای بازار ایران نسخه دو سیم کارته این تلفن‌ها در نظر گرفته شده است تا کاربرانی که دو سیم کارت دارند بتوانند در این تلفن از هر دو آنها به صورت همزمان استفاده کنند.امروز سونی موبایل در خلال مراسمی که در تهران برگزار کرد،

اعلام کرد که به زودی تلفن‌های اکسپریا زد 5، زد 5 کامپکت و زد 5 پریمیوم وارد بازار ایران می‌شوند. نایب رییس سونی موبایل در این مراسم اعلام کرد که در ماه نوامبر (آبان ماه) کاربران ایرانی می‌توانند منتظر محصولات جدید به صورت رسمی در بازار کشور باشند.


اکسپریا زد 5 مجهز به نمایشگر ۵.۲ اینچی فول‌اچ‌دی، پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ و ۳ گیگابایت حافظه رم است. دوربین ۲۳ مگاپیکسلی این تلفن تفاوت‌های زیادی با گذشته داشته و بسیاری از منتقدین آن را یکی از بهترین دوربین‌های تلفن هوشمند موجود در بازار می‌دانند.

در مراسم امروز نیز تاکید زیادی روی دوربین این تلفن شد و فناوری‌های به کار رفته در آن تشریح شد. این تلفن که در نمایشگاه IFA 2015 رونمایی شد نسخه جدید پرچمار سونی است که از زبان طراحی آمنی بالانس سونی بهره می‌برد.برای بازار ایران نسخه دو سیم کارته این تلفن‌ها در نظر گرفته شده است تا کاربرانی که دو سیم کارت دارند بتوانند در این تلفن از هر دو آنها به صورت همزمان استفاده کنند.

خدمات ما آموزش تعمیرات لپ تاپ در تبریزمی باشد .

در ضمن موسسه پارسه تنها نماینده انحصاری ام آر تی در ایران می باشد.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 155
تاریخ : سه شنبه 17 اسفند 1395 زمان : 14:19 | نویسنده : ایفانت | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


درباره سایت

 در این وبلاگ مقالاتی در مورد اخذ اقامت و مهاجرت به کشور های مختلف,دکوریشن و دکور و جشن ازدواج ارائه میشود.مطالب دکوریشن در این وبلاگ در زمینه دکوراسیون و غیره می باشد.در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت موضوعاتی در مورد مهاجرت به استرالیا , نحوه زندگی در استرالیا و غیره ارائه میشود.مطالب جشن ازدواج نیز با موضوعات تشریفات مجالس ,شام عروسی و ... در اختیار شما قرار میگیرد.

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 216
کل نظرات : 9
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 9
باردید دیروز : 14
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 87
بازدید ماه : 64
بازدید سال : 3,981
بازدید کلی : 37,523

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

خبرنامه

براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

پیوندهای روزانه

جستجو


کدهای اختصاصی

پشتیبانی