به سایت وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

عنوان: آشنایی با سیستم آموزشی بلژیک و تحصیل در این کشور

این مقاله درمورد مهاجرت به کانادا می باشد.

تحصیل در یک دانشگاه بین المللی و پیشرفته برای هر فردی می تواند سرنوشت ساز باشد و در تعیین مسیر زندگی شخص نقش اساسی داشته باشد.تحصیل در اروپا و کشور بلژیک هم مزایای خاص خود را دارد.بلژیک یکی از کشور های است که با داشتن دانشگاه های مدرن و بین المللی می تواند به عنوان یک مقصد خوب برای تحصیل معرفی شود.بلژیک در زمینه علم و تکنولوژی خدماتی را عرضه داشته‌است.دانشمندانی همچون سیمون استیون آندرس وسالیوس ,جرادوس مرکاتر را می‌توان از میان دانشمندان موثر از آغاز دوره مدرن در کشورهای اسکاندیناوی نام برد.یه همین خاطر دلایل فراوانی برای تحصیل در بلژیک وجود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

*دانشگاه های شناخته شده و با کیفیت

*فرصت های عالی برای حضور در موقعیت های شغلی و تحصیلی بین المللی

*شهر های زیبا با چند فرهنگ و زبان مختلف

*میزبانی فوق العاده با غذاهای خاص مخصوص بلژیکی

*کیفیت زندگی بالا در بلژیک

*طبیعت اروپایی و زیبای بلژیک

موقعیت بین المللی بلژیک

از نظر بسیاری از سفرا,خبرنگاران , صاحب نظران و... ,بروکسل پایتخت بلژیک به عنوان یکی از مراکز تعیین سیاست های بین المللی شناخته می شود.اهمیت  شهر بروکسل در جامعه بین المللی به نحوی است که تاثیر گذاری آن را از واشنگتن هم بیشتر می دانند.جمعیت تشکیل دهنده بلژیک نیز بسیار متنوع و بین المللی است.در حدود یک چهارم جمعیت 11 میلیونی این کشور را مهاجرین از کشورهای دیگر تشکیل میدهند که به شهروندان دائمی تبدیل شده اند.به این افراد به اصطلاح (new Belgians) بلژیکی های جدید گفته می شود.

دانشگاه های بلژیک

بسیاری از دانشگاه های بلژیک در کنار سیستم آموزش قوی و پیشرفته خود ,دارای یک چشم انداز بین المللی برای آینده دانشجو می باشند.این دانشگاه ها دارای یک موقعیت عالی در رتبه بندی بین المللی هستند که تاییدی بر سیستم آموزشی خوب و مدرن بلژیک می باشد.طبق آخرین رده بندی اعلام شده در سال 2015 برای بهترین دانشگاه های جهان ,کشور بلژیک دارای 7 دانشگاه با رتبه های زیر 300 میباشد که در این میان چهار دانشگاه این کشور رتبه های زیر 200 را کسب کرده اند.

تحصیل در دانشگاه های بلژیک

آموزش عالی در کشور بلژیک توسط دو جامعه ای که زبان اصلی این کشور تشکیل میدهند سازماندهی شده است.این جوامع فلاندرز ها (نژادهای هلندی) و جوامع فرانسوی میباشند.در کنار فرانسوی و هلندی ,آلمانی هم به عنوان یک زبان رسمی در این کشور شناخته می شود.هر چند که آلمانی زبان ها درصد کمی از جامعه بلژیک را تشکیل میدهند.به همین دلیل عده ای از دانشجویان آلمانی زبان برای تحصیل در آلمان به این کشور سفر می کنند.در حالی که زبان های آموزش استاندارد در دانشگاه های بلژیک ,هلندی و فرانسوی می باشد اما بسیاری از برنامه های بین المللی به زبان انگلیسی تدریس می شوند.رشته های که دانشگاه های بلژیک ارائه میدهند در 21 زمینه بسیار متنوع می باشد.

پذيرش تحصيلي
تمام كساني كه حداقل يك گواهينامه آموزش متوسطه در اختيار داشته باشند مي‌توانند وارد مقطع آموزش عالي شوند.در ايالت فلاندر، براي ورود به رشته‌هاي تحصيلي علوم كاربردي نظير معماري، شركت در آزمون ورودي دانشگاه مربوطه الزامي است. در همين رابطه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي ديگر الزامات پذيرشي را خود به اجرا مي‌گذارند.

ارزيابي تحصيلي
هر سال تحصيلي در ايالت فلاندر بلژيك با برگزاري آزمون‌هاي مربوطه تكميل مي‌شود و دانشجويان موظف هستند براي پذيرش به سال بالاتر تحصيلي، امتحانات را با موفقيت پشت سر بگذارند.آزمون‌هاي دانشگاهي براساس سري مقررات ويژه طراحي و اجراء مي‌شود كه بر اين اساس در هر سال تحصيلي 2 بار از دانشجويان آزمون به عمل مي‌آيد كه اولين آن در فواصل 15 ژوئن تا 15جولاي و ديگري بعد از 15 آگوست صورت مي‌پذيرد.
در پايان سال تحصيلي چنانچه دانشجو حداقل 50درصد نمره هر آزمون يا 60درصد نمره كل آزمون را كسب كرده باشد، مي‌تواند به سال بالاتر تحصيلي ارتقا يابد، اما اگرحداقل نمره را كسب نكرده باشد موظف است مجدداً در جلسه آزمون شركت كند و اگر نمره كمتر از حداقل را كسب كرده باشد موظف است مجدداً سال تحصيلي را تكرار كند.
اين ارزيابي براساس مجموع نتايج صورت گرفته و در نهايت به دانشجويان موفق گواهينامه تحصيلي مربوطه اعطا مي‌شود.لازم به يادآوري است در پايان دوره تحصيلي دانشجو موظف به ارائه و دفاع از پايان‌نامه است. آموزش دانشگاهي در 2 مقطع پايه و عالي برگزار مي‌شود. دوره‌هاي پايه به 2 دوره (3-2) و (4-2) تقسيم بندي شده‌اند. بعد از پايان اولين دوره تحصيلي پايه به فارغ‌التحصيلان مدرك دانشگاهي متوسطه موسوم به كانديدا (Kandidaat) اعطا مي‌شود.بيشتر واحدهاي دانشگاهي اجباري بوده و در دوره اول تنها چند واحد اختياري ولي در دوره دوم تعداد واحدهاي اختياري بيشتري وجود دارد.


یکی از راه های اقامت کانادا ادامه تحصیل در این کشور می باشد

مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا , اقامت , مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا , اقامت

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : اقامت کانادا،تحصیل در کانادا،مهاجرت به کانادا ,
بازدید : 74
تاریخ : شنبه 06 شهریور 1395 زمان : 10:09 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

عنوان: انتخاب لباس مجلسی زیبا و بسیار شیک

این مقاله درمورد انتخاب برترین آرایشگاه عروس می باشد.

انتخاب لباس مجلسی مناسب و برازنده شما برای درخشیدن در مراسم عروسی یک انتخاب بسیار مهم است و با رعایت برخی نکات درانتخاب لباس مجلسی زیبا و بسیار شیک میتوانید مناسب ترین لباس مجلسی را انتخاب کنید. آيا تا به حال به اين موضوع دقت کرده ايد که چرا برخي رنگ ها بيش از باقي رنگ ها به شما مي آيند؟ طبق گفته کارشناسان، براي آنکه بدانيد چه رنگي هارموني بيشتري با بدن شما دارد بايد سه مورد را مدنظر بگيريد: رنگ مو، رنگ چشم و رنگ پوست.
رنگ پوست، مو و چشم چه ارتباطي به رنگ لباسي که انتخاب مي کنيم يا آرايشي که برمي گزينيم دارد؟مجموعه  اي از قوانين کلي درباره ارتباط رنگ پوست و مو و چشم و رنگي که براي لباس يا حتي آرايش تان انتخاب مي کنيد، وجود دارد. براي مثال، در صورتي که رنگ موهاي شما تيره ولي رنگ پوست تان روشن است و چشمان قهوه اي تيره يا مشکي داريد، براي آرايش بايد از رنگ هاي گرم به ويژه قهوه  اي و بژ استفاده کنيد.

به رنگ آب
در دنياي طراحي به اين رنگ، رنگ آب گفته مي‌شود. اين رنگ ملايم و خاص در ميان رنگ‌هاي امسال براي لباس هم بود. اين رنگ را مي‌توانيد با رنگ‌هاي مختلفي چون خاکستري، مشکي و سفيد ست کنيد و رنگ خاص بيافرينيد. اين رنگ را براي افرادي که رنگ پوست سفيدي دارند، پيشنهاد نمي‌کنيم چون بي‌حال و رنگ پريده به نظر مي‌رسند. در مقابل براي افراد سبزه انتخاب خوبي است.

هارموني رنگ ها سبب به وجود آمدن جذابيت مي شوند.

رنگ هاي قرمز تند، قرمز جگري، آبي نفتي، آبي اردکي، بژ، قهوه اي شکلاتي، برنز و قرمز مايل به نارنجي براي لباس شما بسيار مناسب است.  رنگ مشکي، آبي روشن و صورتي و سفيد چندان شما را جذاب نمي کند پس بايد از خريدن لباس هايي با اين رنگ پرهيز کنيد. در ميان جواهرات نيز طلاي زرد همراه با يک سنگ زيباي قرمز رنگ بسيار به شما مي آيد. در صورتي که پوستي تيره ولي موهاي روشني داريد و چشمان تان به رنگ آبي روشن يا سبز است، براي آرايش رنگ هاي گرم مانند قهوه اي طلايي يا بژ را انتخاب کنيد.
ايده آل ترين رنگ ها براي لباس شما خاکستري براق، زرد تند، نارنجي و سبز است. برعکس رنگ سفيد، مشکي و آبي تيره به هيچ وجه به شما نمي آيد. در ميان جواهرات نيز طلاي زرد را انتخاب کنيد.

درنهايت، در صورتي که پوست و موهاي تيره رنگي داريد براي آرايش رنگ هاي سرد با تن آبي و نقره اي را انتخاب کنيد و براي لباس رنگ هايي مانند سفيد، صورتي، قرمز شاد، مشکي، خاکستري و... را برگزينيد. طلاي سفيد همراه با الماس يا ياقوت بيش از طلاي زرد به شما مي آيد.


در این مقاله اشاره ای به انتخاب بهترین آتلیه عروس شده است.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : آتلیه عروس , آرایشگاه عروس ,
بازدید : 64
تاریخ : چهارشنبه 27 مرداد 1395 زمان : 11:14 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

عنوان: شرایط اقتصادی ترکیه و راه اخذ مجوز کار در این کشور

این مقاله درمورد تورمالزی می باشد

برای خارجیانی که حداقل پنج سال در ترکیه به صورت بلاانقطاع اقامت داشته و نیز درصورتیکه در این مدت پیش کارفرمائی اشتغال نداشته باشند مجوز اشتغال مستقل صادر می گردد. شرایط اعطاء مجوز کار استثنائی با قانون محدود شده است. اجازه کار این افراد از کارکنان مستقل و وابسته متمایز بوده و از نظر زمان محدودیت نخواهد داشت.

خارجیان برای اخذ مجوز کار از کشور متبعوشان ویا کشور محل اقامت دائمشان می توانند به نمایندگیهای جمهوری ترکیه در آن کشور مراجعه کنند. پس از تکمیل پرونده، درخواست مذکور توسط نمایندگیهای خارج از کشور به وزارت کار و امور اجتماعی ترکیه ارسال خواهد شد. ظرف سه روز از زمان ارائه درخواست متقاضی اشتغال در ترکیه به نمایندگی خارج از کشور، مدارک لازم از سوی کارفرما به وزارت کار و اموراجتماعی تحویل داده می شود. پس از صدور اجازه کار توسط وزارت کار، متقاضی می بایستی ظرف نود روز به نمایندگی خارجی ترکیه مراجعه و ویزای کار دریافت نماید.

در صورتیکه متقاضیان اجازه کار دارای اقامت حداقل شش ماهه باشند شخصا و یا کارفرمایشان می تواند مدارک لازمه را به وزارت کار تحویل نماید. همچنین در این صورت نیازی به اخذ ویزای کاری پس از تائید اجازه کار موجود نمی باشد.برای تمدید مدت اجازه کار حداکثر تا 15 پس از پایان مدت مجوز و نیز دو ماه پیش از پایان مدت اعتبار آن می بایستی به وزارت کار مراجعه شود. وزارت کار مکلف است که حداکثر ظرف نود روز به گرونده متقاضی رسیدگی کرده و نیتجه را ابلاغ نماید. ولی درصورتیکه مدارکی ناقص باشد این مدت پس از تکمیل پرونده تا نود روز تمدید خواهد شد. وزارت کار می تواند از منابع امنیتی در مورد شخص مورد نظر تحقیق نماید.پس از پایان کار بررسی پرونده، وزارت کار می تواند درخواست را بپذیرد ویا آن را رد کند. درصورتیکه وزارت درخواست متقاضی را به تائید برساند، متقاضیانی که از دفاتر نمایندگی ترکیه درخارج از کشور مراجعه کرده باشند می بایستی ویزای کار از همان محل دریافت داشته و به اداره اتباع خارجی در ترکیه مراجعه نمایند.

متقاضیانی که ار داخل ترکیه مراجعه کرده اند مستقیما می توانند به اداره اتباع خارجی در پلیس آن استان مراجعه نمایند. درصورتیکه درخواست اشتغال در ترکیه رد شده باشد، متقاضی می تواند ظرف سی روز پس از ابلاغ نتیجه درخواست تجدید نظر کرده و به نتیجه اعتراض نماید. درصورتیکه وزارت کار به اعتراض پاسخ منفی دهد، متقاضی می تواند به دادگاه شکایت نماید.در زیر توضیحاتی برای راه های مختلف اجازه کار در ترکیه آورده شده است.

اخذ اجازه کار در ترکیه از طریق ثبت شرکت
با ثبت شرکت در ترکیه سهامداران شرکت میتوانند تقاضای اجازه کار و اقامت نمایند. این اجازه کار و دفترچه اقامت هر سال به شرط حائز بودن شروط لازم قابل تمدید است و صاحب آن در صورت دارا بودن شرایط لازم پس از 5 سال میتواند تقاضای تابعیت ترکیه را نماید.

اخذ اجازه کار از طریق استخدام در یک شرکت ترک
با استخدام در یک شرکت ترک فرد خارجی میتواند اجازه کار یک ساله و به تبع آن دفترچه اقامت دریافت نماید. این شرکت ترک باید شروط لازم برای این استخدام را دارا باشد. شرکت ترک باید در ازای استخدام هر خارجی 5 پرسنل رسمی شهروند ترکیه را در استخدام داشته باشد و سرمایه تادیه شده شرکت حداقل باید 100.000 لیر ترک باشد. شرکت ترک شروط دیگری را نیز باید حائز باشد که برای گریز از طولانی شدن مطلب نیازی به ذکر آنها نمی بینیم. در پایان یک سال، این اجازه کار دو سال دیگر نیز تمدید میشود. در پایان سه سال نیز به شرط ادامه کار در همان صنف، اجازه کار فرد تا سه سال دیگر تمدید خواهد شد. در پایان سال ششم فرد میتواند تقاضای اجازه کار نامحدود نماید. همچنین اتباع خارجی که 8 سال بطور مستمر و قانونی در ترکیه اقامت داشته اند میتوانند تقاضای اجازه کار نامحدود نمایند.

اجازه کار مستقل
اتباع خارجی که حداقل 5 سال بطور مستمر و قانونی در ترکیه اقامت داشته اند میتوانند تقاضای اجازه کار مستقل نمایند. در اعطای این نوع از اجازه کار آنچه که در ارزیابی مسئولین امر مهم است، سودمند بودن فعالیت شغلی فرد برای اقتصاد ملی کشور است.

در این مقاله اشاره ای به مهاجرت به سوئد شده است

مهاجرت به ترکیه ، مهاجرت به آلمان ، مهاجرت به اروپا ، مهاجرت به ترکیه ،مهاجرت به نروژ

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : مهاجرت به سوئد , تور مالزی ,
بازدید : 59
تاریخ : دوشنبه 25 مرداد 1395 زمان : 11:12 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

عنوان: پرده های زیبا در طراحی دکوراسیون منحصربفرد

این مقاله درمورد کابینت فلزی می باشد.

نحوه چیدمان وسایل دکوری در منزل به شما در طراحی فضای داخلی منزل تان کمک میکند تا بهترین دکوراسیون داخلی را  در منزل خود طراحی کنید.حتماً در خانه شما هم وسایلی هست که به آن‌ها علاقه داشته و دوست دارید آن‌ها را در بهترین جای خانه بگذارید. پس توصیه می‏کنیم که برای چیدن این وسایل، نکات زیر را رعایت کنید:
برای مرتب به نظر رسیدن وسایل و گردآوری اشیای مورد علاقه تان به صورت یک ترکیب زیبای منسجم، می تواند به سادگی ترکیب اشیایی با رنگ مشابه باشد. در اینجا ترکیبی از اشیای سفید در مقابل یک تابلو هنری آرامش بخش قرار گرفته اند. اگر می خواهید اندکی تنوع ایجاد کنید، در نزدیکی چیدمان تان گریزی به یک رنگ برجسته بزنید.

کتاب‌ها را روی هم گذاشته و چیزهای مورد علاقه و ریز مانند صدف‏ها یا اجسام دریایی را که از کنار ساحل پیدا یا جمع‌آوری کرده‌اید، داخل ظرفی بلور و زیبا روی آخرین کتاب قرار دهید.
برای این منظور یک تابلوی هنری را به فاصله کمی مثلاً 30-20 سانتی‌متر بالای میز بلند کنار دیوار وصل کرده تا بتوانید بین آن و وسایل دیگر، ارتباط چشم‌نوازی ایجاد کنید. برای تکمیل این تأثیر، از وسایل بلند که لبه تابلو را بپوشاند استفاده کنید تا وسایل و اثر هنری، منسجم و واحد به نظر برسند.
اشیاء مشابه را یک‌جا قرار دهید

پخش کردن وسایل در جاهای مختلف یک اتاق، مانع تمرکز و لذت بردن از آن‌ها می‌شود. وسایل هم رنگ، مشابه یا هم‌اندازه و مورد علاقه را برای تأثیر بیش‌تر و جلوگیری از ارتفاع.

چشم‌نواز بودن آن‌ها، از چند سینی هم شکل و هم رنگ با دکوراسیون استفاده کنید. موارد مشابه را داخل سینی‌های جداگانه قرار دهید. مثلاً شمع‌های در اندازه و رنگ‌های مختلف را در یک سینی و ظرف‌های یک جنس یا هم‌رنگ مانند گلدان، کاسه و غیره را داخل سینی دیگر بگذارید.

اگر یک تابلو یا تلویزیون روی دیوار دارید، یک گلدان بلند با گل ها یا شاخه ها، نقطه ی جذاب دیگری ایجاد می کند که موجب ملایم شدن خطوط صاف و مستقیم می شود. اشیای کوتاه تر در کنار گلدان، مقیاس آن را برجسته می کنند. این نمونه مثال کاملی از چیدمان اشیا در یک ترتیب ارتفاعی است. اشیا به صورت پله پله ای از بلند تا کوتاه در یک تناسب متعادل قرار گرفته اند.

گیاهان سبز، عناصری فوق العاده در چیدمان ها هستند که نمایش عناصر را برجسته تر می کنند  و در عین حال حس آرامش به فضا می بخشند. از گیاهان مصنوعی اجتناب کنید و در عوض از گیاهان یا ساقه های زنده ای که در آب دوام می آورند استفاده کنید.

گردآوری اشیای مورد علاقه تان به صورت یک ترکیب زیبای منسجم، می تواند به سادگی ترکیب اشیایی با رنگ مشابه باشد. در اینجا ترکیبی از اشیای سفید در مقابل یک تابلو هنری آرامش بخش قرار گرفته اند. اگر می خواهید اندکی تنوع ایجاد کنید، در نزدیکی چیدمان تان گریزی به یک رنگ برجسته بزنید، مانند این نمونه که از روبات های قرمز استفاده کرده است.

کاغذ دیواری، آینه و لوستر به دلیل ابعاد بزرگ شان قهرمانان این تصویر هستند. در هنگام چیدمان در اطراف چنین قطعاتی باید پیرامون را به خاطر داشته باشید. مثلا در این نمونه آباژور و گلدان دارای پایه هایی شفاف هستند از برجستگی عناصر قهرمان این تصویر نمی کاهند. مقداری گیاه سبز، یک جعبه ی زیبا و آباژوری با شید برنزی برای چنین چیدمانی کافی هستند.

دراین مقاله اشاره ای به دکوراسیون فیروزه ای شده است.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : کابینت فلزی , دکوراسیون فیروزه ای , طراحی دکوراسیون ,
بازدید : 51
تاریخ : شنبه 02 مرداد 1395 زمان : 11:23 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

عنوان: خرید لوازم و وسایل شیک و خاص سرویس بهداشتی

لوازم سرویس بهداشتی,خرید لوازم سرویس بهداشتیسرویسهای بهداشتی و حمام ها در طراحی فضای خانه کمترین فضا را اشغال می کنند و گاهی اوقات بیشترین کم لطفی در مورد طراحی دکوراسیون داخلی آنها اتفاق می افتد.در صورتیکه با اندکی دقت در انتخاب مدلهای شیک و خلاقانه سینکهای روشویی و شیرآلات به سادگی می توان دکورهای زیبا و متفاوتی را در این فضاها ایجاد کرد.

برای ایجاد تغییر دکوراسیون حمام و دستشویی راههای مختلفی وجود دارد،یکی از ساده ترین این راه ها همانطور که گفته شد تغییر در نوع شیرآلات مورده استفاده در این فضاها می باشد.با تغییر در نوع شیرآلات مصرفی از استیل ضد زنگ و یا کروم به نوع جدید شیشه ای آن، که امروزه یکی از گران ترین انواع شیرآلات است.می توان به سادگی نگاهی تازه و مدرن در فضا ایجاد کرد.در طراحی های جدید شیر آلات و سینکهای روشویی علاوه بر زیبایی به کاربردی بودن آنها نیز توجه می گردد.

می توانید با انتخاب هوشمندانه و با سلیقه خود در آینه و لوازم دستشویی یک سرویس بهداشتی مدرن و زیبا داشته باشید. همچنین در کنار وسایل و لوازم اصلی دستشویی تزیینات سرویس بهداشتی نقش تعیین کننده در جلوه و زیبایی دارند.

شما می توانید با خرید لوازم سرویس بهداشتی متناسب با طراحی و دیزاین منزل خودتان هماهنگی مناسبی در فضای منزل ایجاد نمایید.

لوازم سرویس بهداشتی

خلاقیت فیلیپ استارک طراح فرانسوی حد و مرز نمی شناسد.بسیاری از اشیائی که وی طراحی کرده است برای همگان شناخته شده است.شیرآلات نیمه شفاف Axor Starck V از مجموعه ی Hansgroheیکی از جدیدترین کارهای وی می باشد.که در ماه آپریل در نمایشگاه میلان از آن رونمایی شد.

لوازم سرویس بهداشتی

سینکهای شفاف شیشه ای به همراه شیرآلات طرح آبشار که توسط Kraus طراحی شده است یکی دیگر از انواع خلاقانه طرحهای شیرآلات و روشویی می باشد.

لوازم سرویس بهداشتی

شیرآلات شیشه ای مجسمه ای طرحهای جدیدی هستند که طراحان را برای بالابردن سطح کیفی پروژه های خود یاری می رسانند.

لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی

شیر زیر یکی از انواع منحصربه فرد ، سفارشی و دست ساز است که از شیشه دمیده شده ساخته شده است.ترکیب شیشه و فلز جذابیتی فوق العاده به این سری از شیرآلات بخشیده است وبه خاطرانعطاف پذیری در طراحی و ساخت با شیشه طیف گسترده ای از طرحها را می توان تولید کرد.

لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی

منبع: لوازم و وسایل سرویس بهداشتی

امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 5

برچسب ها : خرید وسایل سرویس بهداشتی ,
بازدید : 184
تاریخ : دوشنبه 28 تیر 1395 زمان : 11:46 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

عنوان: پسری با ۱۸۰ درجه وارونگی گردن تحت عمل جراحی قرار گرفت

شهرزاد به زودی منتشر می شودتهیه کننده سریال شهرزاد گفت : دردرجه اول ضمن تشکراز تمام عوامل سربال ونیز هردو هنرمند عزیز خانم ترانه علیدوستی و شهاب حسینی نهایت قدردانی وتشکر دراین سریال را داریم .به گزارش سرویس کشکول جام نیـوز، تهیه‌کننده سریال «شهرزاد»آقای اصغرفرهادی گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده فصل دوم سریال«شهرزاد» از اواسط و یا پایان تیر ماه آغاز می‌شود.محمد امامی به ما گفت: از عوامل موفقیت این سریال می‌توان در درجه اول به فیلمنامه این سریال اشاره کرد که بارها نگارش و بازنویسی شده بود. ما روی ذائقه مخاطب مطالعه کردیم و به یک استاندارد نسبی رسیدیم .

وی افزود: علاوه بر متن، سریال «شهرزاد» تمام پارامترهای موفقیت را داشته است و محتوا، فیلمنامه، بازیگران، کارگردان، گروه تولید و تهیه از دیگر عوامل موفقیت این سریال محسوب می‌شود.

امامی با بیان اینکه جامعه ما نسبت به مجموعه نمایش خانگی بی اعتماد شده بود، گفت: ما با ساخت سریال «شهرزاد» توانستیم این اعتماد را بار دیگر به مردم و مخاطبان بازگردانیم.و تمامی افراد از این سریال به طور ویژه دیدن کردن و آنرا دنبال می کردن.وی درباره ساخت فاز دوم این سریال توضیح داد: «شهرزاد» در سه فصل به تولید می‌رسد که فصل دوم آن ۲۲ قسمت دارد.
تهیه‌کننده «شهرزاد» اضافه کرد: در حال حاضر فیلمنامه این سریال توسط حسن فتحی و نغمه ثمینی در حال نگارش است و ۱۴ قسمت اول این سریال نگارش شده است.
امامی گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان خرداد ماه نگارش فیلمنامه «شهرزاد۲» به پایان می‌رسد. پیش تولید خاصی برای این کار نداریم چون دکور و لوکیشن‌های ما آماده است و احتمالا از اواسط و یا پایان تیر ماه کار تصویربرداری این سریال را آغاز می‌کنیم.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 154
تاریخ : شنبه 26 تیر 1395 زمان : 11:35 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

عنوان: هتل زیبایی که قابل حمل است!!

تصاویر دیدنی هتل قابل حملطرح مفهومی هتل قابل حمل Drop Eco-Hotel‌ با الگوبرداری از نمونه‌های موجود در طبیعت توسط گروه طراحی In-Tenta اسپانیا ارائه شده است.این فضای اقامتی سیلندری شکل از جنس چوب، پلی کربنات و فولاد ساخته شده و پایه‌های فولادی امکان استقرار آسان بر سطوح ناهموار را فراهم می‌کند.در دو سمت سازه سیلندری، پنجره‌های نیمکره‌یی شیشه‌یی تعبیه می‌شوند که علاوه بر امکان بهره‌مندی از نور طبیعی خورشید در طول روز، نمایی 180 درجه‌ای از محیط اطراف برای ساکنان ایجاد می‌کنند.

استفاده از فیلم‌های فتوولتائیک برای تأمین انرژی و سیستم جمع‌آوری آب باران برای استحمام، باعث سازگاری حداکثری این سازه با محیط زیست می‌شود؛ همچنین استفاده از مواد بسیار سبک، انتقال این سازه به مناطق مختلف از جمله جنگل، ساحل و کوهستان را امکان‌پذیر می‌کند.

 تصاویر دیدنی هتل قابل حملهتل قابل حمل شامل تراس، اتاق نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه و حمام است که برای اقامت دو نفر در نظر گرفته شده و امکان افزایش فضا در مدل‌های بزرگ‌تر نیز در آن پیش‌بینی شده است.

تصاویر دیدنی هتل قابل حملاین طرح مفهومی در رقابت طراحی میکرو آرشیتکت اسپانیا به عنوان یکی از طرح‌های برتر انتخاب شده است و نمونه اولیه ای از این هتل دوستدار محیط زیست به زودی ساخته خواهد شد.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 100
تاریخ : یکشنبه 20 تیر 1395 زمان : 13:10 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

عنوان: حرم مطهر علی بن موسی الرضا علیه السلام در شهر مقدس مشهد

این مقاله درمورد تور مشهد می باشد.

بزوشک، روستایی از توابع بخش احمدآباد شهرستان مشهد در استان خراسان رضوی است. این روستا در دهستان سرجام قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۴۶۱ نفر (۱۳۱خانوار) بوده است. این روستا از روستاهای تاریخی ایران است و بافت پلکانی دارد.کلنل محمدتقی خان پسیان (۱۲۷۰ تبریز - ۱۳۰۰ خورشیدی قوچان) از نظامیان اواخر دورهٔ قاجاریه و اولین ایرانی بود که دوره آموزش خلبانی دید. او در کنار قبر نادرشاه افشار در مجموعهٔ باغ نادری مشهد به خاک سپرده شده است که طراحی سنگ مزار وی را هوشنگ سیحون برعهده گرفت.

چهار طاقی سنگبر مربوط به دوره تیموریان است و در شهرستان مشهد، بخش مرکزی، روستای سنگبر واقع شده و این اثر در تاریخ ۱۷ مرداد ۱۳۸۳ با شمارهٔ ثبت ۱۱۰۱۸ به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.بنایی به نام چهار طاقی سنگور نیز شناخته می شود و در بخش رضویه و در ۱۸ کیلومتری شمال شرقی شهر مشهد قرار دارد. معماری بنا مشتمل بر اطاقی است چهار ضلعی که هر ضلع آن بیش از ۶ متر طول داشته و گنبدی نسبتاً کم خیز و مدور بر فراز آن قرار گرفته است. ساختار بنا در نمای بیرونی شامل چهار درگاهی به صورت طاق دار بوده که به دلیل وضعیت فعلی تشخیص ورودی اصلی ممکن نیست. شالوده و بنیان چهارطاقی بر روی سنگ ایجاد گردیده است. بقایای نوعی آجر چینی جناغی در نمای بیرونی و شواهد معماری بر جای مانده نشان دهنده سبک و سیاق معماری دوران تیموری است.

 این پل که امروزه به طور کامل ویران شده، در گذشته بر روی رودخانه کشف رود، در نزدیکی مشهد و بقعه خواجه ربیع قرار داشته است. پل مزبور ظاهراً در دوره تیموری ، در مسیر ارتباطی توس به کلات نادری و درگز ساخته شده و در دوره صفویه و قاجاریه تعمیر یا بازسازی شده است. مصالح مورداستفاده ، آجر و ملات ساروج و گچ و ظاهراً در قسمت پایه ها ، سنگ بوده است. پایه های پل در جهت مخالف جریان آب به صورت مثلثی ساخته شده بود. بر بالای این پایه ها و حدفاصل دهانه های اصلی ، دهانه های کوچکتری باعرض کم و ارتفاع زیاد ساخته بودند. وظیفه این دهانه ها ، علاوه بر کاهش فشار ناشی از سنگینی پل بر پایه ها و صرفه جویی در مصالح ، عبور دادن بخشی از آبهای طغیانی است. سطح گذر پل ، به نوشته یکی از سیاحان خارجی ، ۳۰ پا عرض داشته و با توجه به عکسهای موجود ، در طرفین آن ، جان پناهی بوده است.

از مهمترین ییلاق های کوهستانی حاشیه مشهد، طرقبه است که در 18 کیلومتری جنوب غربی مشهد و در مسیر راه جاغرق قرار گرفته و از غرب به کوه های بینالود و از شمال به کوه تخت رستم محدود می شود. طرقبه دارای باغ های فراوان با میوه های متنوع و چشمه سارهای زیباست و رودخانه ای زیبا از کنار آن می گذرد و در تابستان دارای آب و هوای خنک و مطبوع است . دره سرسبز و خرم طرقبه به واسطه اتصال به ییلاق های دیگر و نزدیکی به مشهد از قدیم به عنوان تفریحگاه مورد توجه ساکنان و زائران مشهد بوده است. جاذبه های گردشگری و سیاحتی طرقبه موقعیتی توریستی برای این منطقه فراهم ساخته که درزندگی مردم طرقبه و مشهد نقشی مؤثر و حائز اهمیت دارد.

طرقبه بین دو گودی قرار دارد و درسمت چپ آن رودخانه و در طرف راست بازه زو واقع شده و ارتفاع آن حدود 1433 متر از سطح دریاست . طرقبه از امکانات و خدمات شهری از قبیل پارک عمومی زیبا و رودخانه کنار آن و دوایر پست، مخابرات، جایگاه پمپ بنزین، درمانگاه و مسجد و رستوران های متعدد درمحیط طبیعی و فروشگاه های صنایع دستی و دیگر امکانات رفاهی برخوردار است. وجود این امکانات و شرایط خوب و آب و هوایی ونیز وجود هتل بزرگ طرقبه بر جاذبه های این منطقه افزوده است. از جمله ویژگی های این منطقه ییلاقی – تفریحی ، تولیدات صنایع چوب به ویژه سبد بافی و لوح بافی و صنایع دستی مثل گلدوزی و قالیبافی است که مورد توجه مسافران و زائران می باشد و سبد حصیری آن معروف به لوخ و قالی گلباقیان طرقبه از شهرت برخوردار است .

در این مقاله درمورد تور لحظه آخری اشاره ای شده است.

مهاجرت به دانمارک , مهاجرت به آلمان , مهاجرت به سوئد , مهاجرت به اسپانیا ,مهاجرت به نروژ

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : تور مشهد , تورلحظه آخری , تور ارزان ,
بازدید : 159
تاریخ : شنبه 19 تیر 1395 زمان : 11:34 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

عنوان: راه هایی برای دوبرابرشدن زیبایی  و شیک شدن با بازسازی مو

این مقاله در مورد کاشت ناخن می باشد.

مراقبت و زیبایی ناخن ها تاثیر زیادی در زیبایی دست ها دارند و باید برای ناخن ها اهمیت ویژه ای قائل شد. وقتي ما در مورد ناخنهاي زيبا فکر ميکنيم اغلب اونها رو به صورت لاک زده و پوشيده شده از انواع براق کننده ها تصور ميکنيم.وقتي لاک ها و براق کنند ه هاي ناخن پاک ميشوند اغلب ناخنها به صورت آسيب ديده و خراب به نظر مي رسند. به همين علت اونها نياز به مراقبت دارند تا دوباره زيبا به نظر برسند. اگر شما هم از تردي ناخن ها يا آسيب ديدن ناخن هاتان به واسطه ي استفاده از لاک ها و براق کنند ها گله مند هستيد سعي کنيد که به طبيعت نزديک شويد و از مواد شيميايي فاصله بگيريد تا ناخن هاي کاملا طبيعي ,شفاف, محکم و زيبا داشته باشيد.
دستکش دست کنيد حتما وقتي کارهاي منزل را انجام مي‌دهيد، به خصوص کارهايي مانند شستن ظروف، پوشيدن دستکش را فراموش نکنيد.

بسياري از کارها مانند باغباني، شستن حمام و دستشويي، شستن ظروف و... به دست‌ها آسيب زيادي مي‌زند. در صورتي که حين کار دستکش به دست نکنيد نه تنها مواد آلوده زير ناخن‌هايتان تجمع پيدا مي‌کنند بلکه مواد شيميايي شوينده‌ها سبب آسيب‌ديدگي ناخن‌هايتان مي‌شود. بهتر است حتي قبل از دست کردن دستکش کرم چرب‌کننده به انگشتانتان بماليد.

مراقب کوتيکول‌هاي ناخن‌هايتان باشيد حين گرفتن ناخن‌هايتان مراقب باشيد که خيلي آنها را از ته نگيريد. زاويه کنار ناخن‌ها هم بايد 45 درجه باشد. در غير اين صورت به فوليکول‌ ناخن‌ها آسيب رسيده و حتي زير ناخن‌ها هم ممکن است دچار مشکل شود.کنار ناخن‌ها را تيز نکنيد حين گرفتن ناخن‌ها به ويژه اگر مبتلا به ديابت هستيد توجه کنيد که کناره‌هاي ناخن‌ها را به شکل تيز کوتاه نکنيد. در اين صورت ممکن است تيزي کنار ناخن در گوشت فرو رفته و سبب زخم و عفونت شود.

بعد از شست‌وشو خشک کنيد بعد از آنکه ظرف شستيد يا حمام کرديد يا دست‌هايتان را شستيد بهتر است حداقل براي 2 دقيقه دست و ناخن‌هايتان را کامل پاک کنيد. اين موضوع به ويژه وقتي به شنا مي‌رويد اهميت دارد زيرا مرطوب باقي ماندن ناخن‌ها مي‌تواند سبب بروز عفونت‌هاي قارچي شود.بيوتين يک مکمل غذايي است که باعث مي شود  ناخنها استحکام بيشتري پيدا کنند و براحتي نشکنند. از اين رو مصرف منظم بيوتين براي رشد مناسب و تقويت ناخنها و پيشگيري از شکستن زود به زود آنها توصيه مي شود.

بيوتين معمولا هم بصورت جداگانه عرضه مي شود و هم اينکه در ليست ترکيبات مکمل هاي غذايي و ويتامين ها ديده مي شود که براي تقويت مو، پوست و ناخن بسيار مفيد است. در ويتامين هاي موجود در بازار، معمولا بيوتين در کنار کلسيم و سيليکون ديده مي شود.موسسه داروي آمريکا محدوديتي براي دوز مصرفي بيوتين در نظر نگرفته و مقدار مصرف آن را به هر ميزاني مجاز دانسته است. البته بطور کلي مصرف بيش از حد هر ماده اي ممکن است عوارضي داشته باشد. لذا پيشنهاد مي شود که بيوتين را به مقدار معمول مصرف کنيد و اگز ميخواهيد دوز مصرفي آن را براي خودتان خيلي زياد کنيد، حتما با پزشک متخصص پوستتان مشورت کنيد.

در این مقاله اشاره ای به کاشت مو شده است.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : کاشت مو , کاشت ناخن , ترمیم ناخن , پانچ ناخن ,
بازدید : 204
تاریخ : دوشنبه 14 تیر 1395 زمان : 10:54 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

عنوان: مبلمان سلطنتی در طراحی دکوراسیون بسیار شیک

این مقاله درمورد طراحی دکوراسیون می باشد.

استفاده از وسایل دکوری زیبا تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون داخلی اتاق خواب دارد پس بهتر است از وسایل دکوری زیبا در دکوراسیون اتاق خواب برای طراحی استفاده کرد.

رنگ‌هاي ملايم و آرامش بخش هم براي تمام اتاق‌هاي خواب چه بزرگ باشند و چه کوچک توصيه مي‌شود. رنگ‌هاي روشن مانند آبي، زرد، سفيد و… علاوه بر اينکه رنگ‌هاي آرامش بخشي براي اتاق خواب هستند اتاق خواب‌هاي کوچک را هم بزرگ‌تر جلوه مي‌دهند.البته انتخاب رنگ سليقه‌اي است اما چنانچه اتاق خوابتان کوچک است اصلا به دنبال دکور کردن آن با رنگ‌هاي تيره نباشيد. براي قرار دادن وسايل شخصي خود مي‌توانيد از طراحي ديوارها يا قفسه‌هاي کوتاه و کم عرض استفاده کنيد. يعني به جاي آنکه با ميزهاي آرايش يا دراورهاي بزرگ فضاي اتاقتان را محدود و تنگ کنيد، وسايلتان را تا جايي که امکان دارد در اين قفسه‌ها يا ديوارها بچينيد.

شايد اتاق خواب شما چيزي که کم دارد يک صندلي راک يا ننويي با ظاهري کاملا مدرن است. اين صندلي ها آرامش خاصي را به شما مي دهند.

صندلي تابي، هيجان گم شده دکوراسيون منزل شما است. يکي از آن ها را خريداري کنيد و داخل اتاق خواب تان بگذاريدشان، آن وقت متوجه خواهيد شد که چقدر جاي اين وسيله ها در دکوراسيون داخلي اتاق خواب تان کم بوده است.

گاهي هم وسيله اي که اتاق خواب شما کم دارد استيکر ديواري است، لزوما اين وسيله ها نبايد جزو وسيله هاي دکوري باشند.

دکور اتاق خواب‌هاي کوچک هم امکان‌پذير است منتها با رعايت چند اصل کلي. اول آنکه در اين گونه موارد بايد در انتخاب وسايل اتاق خواب متناسب با متراژ آن دقت زيادي داشته باشيد. انتخاب تخت خواب‌هاي بزرگ براي اين اتاق‌ها اشتباه است و بهترين گزينه تخت خواب‌هاي فلزي يا فرفورژه است که حجم کمتري از اتاق را با کاربرد يکسان نسبت به سرويس‌هاي چوبي اشغال مي‌کند. از طرف ديگر شما مي‌توانيد از تخت خواب‌ها و وسايل چند منظوره‌اي استفاده کنيد که در بازار به نام تخت‌ها يا مبلمان تاشو شناخته مي‌شوند. اين گونه وسايل با نصب به ديوار خانه قابليت جمع شدن دارند و پس از پايان زمان استراحت مي‌توان آن را به کاناپه تبديل يا آن را به سمت ديوار جمع کرد.

دراین مقاله اشاره ای به  دکوراسیون اتاق کودک شده است.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : طراحی دکوراسیون , دکوراسیون اتاق کودک , دکوراسیون ,
بازدید : 149
تاریخ : شنبه 12 تیر 1395 زمان : 11:27 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

صفحات سایت

تعداد صفحات : 22


درباره سایت

 در این وبلاگ مقالاتی در مورد اخذ اقامت و مهاجرت به کشور های مختلف,دکوریشن و دکور و جشن ازدواج ارائه میشود.مطالب دکوریشن در این وبلاگ در زمینه دکوراسیون و غیره می باشد.در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت موضوعاتی در مورد مهاجرت به استرالیا , نحوه زندگی در استرالیا و غیره ارائه میشود.مطالب جشن ازدواج نیز با موضوعات تشریفات مجالس ,شام عروسی و ... در اختیار شما قرار میگیرد.

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 216
کل نظرات : 9
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 21
باردید دیروز : 44
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 220
بازدید ماه : 573
بازدید سال : 4,490
بازدید کلی : 38,032

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

خبرنامه

براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

پیوندهای روزانه

جستجو


کدهای اختصاصی

پشتیبانی