به سایت وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

آموزش تعمیر کولرگازی و اسپیلت و نصب پکیج

آموزش-تعمیرات-موبایل-و-تبلت-و-اپل

در این روش با اتصال تلفن همراه  به منبع تغذیه  یا همان شارژر قطعه مشکل دار داغ می شود و با تاچ کردن قطعه ها مورد داغ شده آشکار گشته ومعلوم می شود

و قطعه مربوطه را ازصفحه ی برد جدا می کنیم ودوباره جریانکشی تلفن همراه را را امتحان می کنیم چنانچه جریانکشی تلفن همراه صفر شده بود قطعه ای که داغ می شد را عوض می کنیم.

این مقاله در زمینه ارایه مطالب در مورد آموزش تعمیرات اپل و آموزش تعمیرات تبلت و  آموزش تعمیرات موبایل به توضیحاتی مفصل می پردازد.

.
اما اگر جریانکشی صفر نگردید ولی کم شد , در اینحالت احتمال خرابی قطعات وابسته به قطعه ای که داغ میکرده وجود دارد انها را بوسیله تست با اهم متر شناسایی کرده و تعویض میکنید.
در مواردی پیش میاید که گوشی جریانکشی بالا دارد ولی قطعه ای داغ نمیکند , که این از اتصالی مدارهای درونی لایه های برد میباشد و چاره ای ندارد.

گوشیهایی که جریانکشی انها زیر 0.15 امپر میباشد :
درگوشی موبایل بعضی از قطعات ایسی بخاطر جریان مصرفی زیادی که دارند مستقیما از باتری تغذیه میشوند و در مسیر این ایسیها به مدار برق باتری از قطعه کوئل جهت ضربه گیر استفاده گردیده است.

با حوصله و دقت لازم از طریق نقشه مسیر برق ورودی به قطعه ایسی که توسط کوئل با برق مثبت باتری در ارتباط میباشد را پیدا کرده و ان کوئل را ازمسیر مربوطه جدا کرده و گوشی را به منبع تغذیه وصل کنید و تست جریانکشی نمائید.






این مقاله در زمینه ارایه مطالب در مورد آموزش تعمیرات اپل و آموزش تعمیرات تبلت و  آموزش تعمیرات موبایل به توضیحاتی مفصل می پردازد.
دراینحالت اگر با حذف کردن این کوئل مقدار جریانکشی گوشی صفر شد , نتیجه میگیریم که این ایسی خراب میباشد و انرا تعویض میکنید.

در صورتیکه با در اوردن ایسی مربوطه جریانکشی گوشی صفر نگردید ولی کمتر شد , در اینجا دو حالت دارد :
یکی اینکه , یا قطعات طبقات دیگر گوشی خراب میباشند و اتصالی دارند , و یا اینکه قطعات وابسته به این ایسی خراب میباشد و موجب خرابی ایسی مذبور گشته است



این مقاله در زمینه ارایه مطالب در مورد آموزش تعمیرات اپل و آموزش تعمیرات تبلت و  آموزش تعمیرات موبایل به توضیحاتی مفصل می پردازد.که در اینحالت قبل از نصب ایسی سالم قطعات وابسته به ایسیئی که داغ میکرده را بوسیله تست با اهم متر پیدا کرده و تعویض نمائید.
( در گوشی موبایل اکثرا خازنهای الکترولیت که دارای قطب مثبت و منفی میباشند , و همچنین خازنهائیکه با ظرفییت زیر 4.7 میکروفاراد ( بویژه 1 میکرفاراد) راحتتر از بقیه خازنها خراب میشوند.

اما اگر با دراوردن کوئل این ایسی جریانکشی تغییری نکرد , این قسمت از گوشی موبایل سالم میباشد و باید به سراغ طبقه دیگر گوشی رفته و از طریق نقشه تست طبقات بعدی را انجام دهید تا به نتیجه برسید.


این مقاله در زمینه ارایه مطالب در مورد آموزش تعمیرات اپل و آموزش تعمیرات تبلت و  آموزش تعمیرات موبایل به توضیحاتی مفصل می پردازد.
گوشی موبایل جهت راه اندازی بعضی از قطعات ایسی , احتیاج به ولتاژی متفاوت با ولتاژ باتری دارند. رگلاتورهائیکه مستقیما از باتری تغذیه میشوند , این ولتاژها را تولید میکنند. و در صورت خرابی این رگلاتورها احتمال اینکه گوشی به جریانکشی بیافتد وجود دارد.

این مقاله در زمینه ارایه مطالب در مورد آموزش تعمیرات اپل و آموزش تعمیرات تبلت و  آموزش تعمیرات موبایل به توضیحاتی مفصل می پردازد.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 55
تاریخ : دوشنبه 26 مهر 1395 زمان : 16:48 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

نخستین سیستم عمل جراحی دارای آپشن حس لامسه در دنیا

مخترعین کالج دیکین ایالت استرالیا با کمک "محسن مرادی دالوند" از دانشگاه هاروارد و سازمان سیستم‌های هوشمند تحقیقات و نوآوری (ICERI) موفق به ساخت نخستین سیستم جراحی رباتیک جهان شده‌اند که می‌تواند حس لمس را در زمان انجام جراحی لاپاراسکوپی (سوراخ کلید) با استفاده از یک رایانه به جراحان ارائه کند.

به گزارش ایسنا به نقل از زی‌نیوز، این ربات که "HeroSurg" نام دارد، دستاورد بزرگی برای فناوری کنونی محسوب می‌شود که در حال حاضر جراحی رباتیک را به حس بینایی محدود کرده است. در نتیجه می‌توان امیدوار بود که جراحی‌های لاپاراسکوپی آینده با کاهش تروما و کاستن خطر از دست دادن خون و ابتلا به عفونت، ایمن‌تر و دقیق‌تر از قبل خواهد شد.

 

افزودن حس لمس به این گونه جراحی‌های ظریف از طریق فناوری بازخورد لمسی امکان ‍پذیر شده و می‌تواند به نتایج بهتر برای بیماران منجر شود.

 

بازخورد لمسی به جراح اجازه می‌دهد تا بتواند بین بافت‌ها تمایز قائل شده و بافت‌های ظریفی را که در اثر عفونت و التهاب ضعیف شده‌اند، حس کند.

 

به گفته محققان، فناوری لمسی همچنین توانایی تفاوت قائل شدن بین بافت‌های دخیل در سرطان و بافت عادی را بهبود خواهد بخشید.

 

دالوند، محقق مهمان دانشگاه هاروارد و محقق ارشد پروژه اظهار کرد بازخورد لمسی باعث ارتقای ایمنی شده و اجرای مطمئن‌تر مانورها و تشخیص‌های خاص را ممکن می‌سازد.

 اخبارعلمی,خبرهای علمی ,سیستم جراحی دارای حس لامسه

 

وی افزود: ویژگی‌های منحصربفرد HeroSurg که به آن اجازه داده بر بسیاری از محدودیت‌های سیستم‌های جراحی رباتیک لاپاراسکوپی رایج غلبه کند، شامل قابلیت جلوگیری از برخورد، ماژولار بودن و تنظیم خودکار بیمار و تخت جراحی است.

 

دالوند گفت: اجتناب خودکار از برخود به جراح اجازه می‌دهد تا با راحتی خیال و اطمینان از اینکه هیچ برخوردی بین بدن بیمار با ابزار، بازوی رباتیک یا لاپاراسکوپ صورت نمی‌گیرد، به جراحی بپردازد.

 

سایر ویژگی‌های این سیستم رباتیک شامل تصاویر سه‌بعدی وضوح بالا، افزایش دامنه حرکتی جراح و ارگونومیک‌تر شدن میز کار است.

 

به گفته دالوند، تصاویر مجازی سه بعدی بیشتر در زمان واقعی می‌تواند به جراحان در شناسایی موقعیت ابزار و لاپاراسکوپ کمک کند.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 53
تاریخ : شنبه 24 مهر 1395 زمان : 10:14 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

 

اسپانیا منطقه در اروپاست که به خاطر جامعهپرتلاش خود، سواحل آفتابی و تاریخ باورنکردنی زبان زد و شناخته شده است.

اگرچه هیچ سفری به این کشور بدون بازدید از شهرهای بزرگ آن همچون مادرید و بارسلونا تکمیل نمی‌شود اما شهرهای کوچکی که دارای زیبایی و شگفتی فراوان هستند را نباید از دست داد.

 در بیشتر موارد، این شهرهای کوچک در اسپانیا نسبت به شهرهای بزرگ‌تر ارزان تر هستند و موارد زیبایی را در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهند. در این مقاله قصد داریم به معرفی چند شهر کوچک در اسپانیا بپردازیم.

 بسالو:

  برای اینکه متوجه شوید کشور اسپانیا در قرون وسطی چه شکلی بوده است ، هیچ جایی بهتر از شهر بسالو پیدا نخواهید کرد. شهر بسالو در کاتالونیا واقع شده است و دارای جاذبه‌های تاریخی بسیاری است.

 پل زیبای موجود در آن را که بر روی رودخانه Fluvià ساخته شده است را از دست ندهید.

 قدمت این پل به قرن دوازدهم بر می‌گردد. بازدید از کلیسای سنت پره که قدمت آن به قرن یازدهم بر می‌گردد نیز بسیار عالی خواهد بود. مطمئن شوید که بر روی پل پیاده روی می کنید و در مکان‌های آرام آن عکس می‌اندازید.

مکانهای تفریحی اسپانیا,گردشگری اسپانیا  شهر بسالو در کاتالونیا واقع شده است و دارای جاذبه‌های تاریخی بسیاری است

  Ainsa:

  در سایه کوه‌های پیرنه، یک شهر قرون وسطی به نام Ainsa قرار دارد. بهترین قسمت برای بازدید در این شهر بی شک قلعه Ainsa است که می‌توان آن را در یکی از انتهای پلازا سان سالوادور پیدا کرد.

 بخش‌هایی از این قلعه متعلق به قرن یازدهم است، اگرچه بیشتر بخش‌های ساختمان از قرن شانزدهم باقی مانده است. دو برج این قلعه به موزه منتقل شده است.

اسپانیا،جاذبه های گردشگری اسپانیا در سایه کوه‌های پیرنه، یک شهر قرون وسطی به نام Ainsa قرار دارد

 در جزیره اسپانیایی مالورکا و در قلب رشته کوه‌های Serra de Tramuntana، یک روستای زیبا و دلربا به نام Deià را پیدا خواهید کرد. این روستا به خاطر مناظر زیبا و نیز صخره‌های عمیقی که مشرف به دریای مدیترانه و باغ‌های زیتون بی شمار هستند مشهور و و شناخته شده بود.

افرادی که عاشق ادبیات هستند این روستا را تحسین خواهند کرد زیرا میزبان نویسنده بزرگی به نام رابرت گرویز بوده است. این روستا همچنین دارای یک ورودی ساحلی به نام Cala de Deià است.

مکانهای تفریحی اسپانیا,گردشگری اسپانیا  روستای Deià، به خاطر مناظر زیبا و باغ‌های زیتون بی شمار هستند مشهور و و شناخته شده است

 Castellfollit de la Roca:

 در جایی که رودخانه Fluvià و Toronell به یکدیگر می‌رسند، یک صخره بازالتی تشکیل شده است.

 در این تخته سنگ، که به لطف گدازه باستان ایجاد شده ، کل شهر قرار گرفته است. زمانی که به این شهر می‌رسید، متوقف شوید و از مناظر زیبای آن عکس بگیرید زیرا بهترین نماها را خواهید داشت.

 زمانی که در شهر تخته سنگی Castellfollit de la Roca هستید زمانی را برای کاوش جاذبه‌هایی همچون Pont Trencat یا پل شکسته قرار دهید. بازدید از کلیسای قرن سیزدهم سنت سالوادور را فراموش نکنید.     

اسپانیا،جاذبه های گردشگری اسپانیا زمانی که در شهر تخته سنگی Castellfollit de la Roca هستید، از مناظر زیبای آن عکس بگیرید

 کودییرو:

 کودییرو یک روستای ماهیگیری کوچک در شمال سواحل اسپانیاست که یک منطقه محبوب برای توریست‌هایی است که دوست دارند به ساحل و غذاهایی دریایی عالی دسترسی داشته باشند.

 این روستا مشرف به خلیج بیسکای است و به همین خاطر قادر خواهید بود ساختمان‌های زیبایی همچون کاخ Selgas-Fagalde و کلیسای تاریخی به نام Iglesia El Pito را در آن مشاهده کنید.

مناظر بی نظیری در این روستا یافت می‌شود و برخی از زیباترین نقاط این روستا شامل Cabo Vidio و نیز آب‌های آبی رنگ در سواحل Playa del Silencio است.

اسپانیا،جاذبه های گردشگری اسپانیا کودییرو یک روستای ماهیگیری کوچک در شمال سواحل اسپانیاست

 Olite:

 در استان ناوارا در شمال اسپانیا ، شهر باستانی Olite قرار گرفته است. تاریخ نشان می‌دهد که این شهر در قرن هفدهم توسط ویزیگوت‌ها تاسیس شده است، اما در واقع در قرن دوازدهم تشکیل شده و جان گرفته است.

یک قلعه گوتیک از قرن سیزدهم نیز در این شهر قرار دارد که محل اقامت چارلز سوم بوده است و امروزه برای بازدید عموم باز است.

در حالیکه در شهر Olite می‌توانید از Iglesia de Santa Maria la Real دیدن کنید اما سعی کنید در مورد تاریخ این کشور نیز اطلاعاتی به دست آورید.

اسپانیا،جاذبه های گردشگری اسپانیا در استان ناوارا در شمال اسپانیا ، شهر باستانی Olite قرار گرفته است


 کاسارس:

 شهر کوچک کاسارس در استان مالاگا واقع شده و به خاطر ساختمان‌های سفیدی که به سبک اهالی شمال آفریقا طراحی شده مشهور و شناخته شده است. صخره‌های بزرگی در این شهر قرار دارد که مشرف به دریای آلبوران هستند.

 اگر به معماری علاقه دارید، می‌توانید از قلعه کاسارس نیز دیدن کنید که در قرن سیزدهم ساخته شده است. کلیسای La Encarnacion نیز در این شهر قرار دارد. این منطقه به خاطر اسب سواری محبوب است. پس می‌توانید از اسب سواری در کنار ساحل نیز لذت ببرید.

اسپانیا،جاذبه های گردشگری اسپانیا  شهر کوچک کاسارس در استان مالاگا واقع شده و به خاطر ساختمان‌های سفیدش مشهور شده است

 مورلا:

 مورلا یکی از شهر‌های دیواری باستانی است که در استان کاستلیون قرار دارد. معماری و تاریخ یکی از اصلی ترین جاذبه‌ها در مورلاست و شما نمی‌توانید این شهر را بدون دیدن قلعه موجود در آن ترک کنید.

 اگر عاشق مواد غذایی هستید باید سری به نانوایی محلی بزنید و از نان‌های مخصوصی که در آن پخت می‌شود استفاده کنید. این نان با نام flaons شناخته شده و با پنیر پر شده است. زمانی که در مورلا هستید می‌توانید کوه‌های Maestrazgo را نیز کاوش کنید.

اسپانیا،جاذبه های گردشگری اسپانیا  مورلا یکی از شهر‌های دیواری باستانی است که در استان کاستلیون قرار دارد


 الکیوزار:

 شهر الکیوزار در شمال اسپانیا و در آراگون قرار دارد. این ناحیه به عنوان قطب تفریحات فضای باز شناخته است. فقط چند صد نفر از ساکنان الکیوزار هنوز در آن زندگی می‌کنند.

 امروزه اصلی ترین دلیل بری کاوش و گشت و گذار در این شهر، تحسین معماری تاریخی، بازدید از مجموعه آثار موجود در موزه Colegiata de Santa María la Mayor و انجام تفریحات فضای باز است.

 سرگرمی‌های محبوب شامل کوه پیمایی در کنار دره ریو ورو ، دره نوردی ، تماشای پرندگان و حتی دوچرخه سواری است.

اسپانیا،جاذبه های گردشگری اسپانیا  شهر الکیوزار در شمال اسپانیا و در آراگون قرار دارد


 کاداکس:

  در استان خیرونا و در یک منطقه ساحلی با عنوان کوستا براوا، شهر ساحلی کاداکس قرار گرفته است. این شهر به خاطر اینکه میزبان نقاش معروف سالوادور دالی است مشهور و شناخته شده است.

 گردشگاه‌ کاداکس شما را به رستوران غذای دریایی و بوتیک‌های محلی هدایت می‌کند اما بهترین جاذبه این شهر ساحل زیبا و آب‌های آبی رنگ دریای مدیترانه است.

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 55
تاریخ : چهارشنبه 14 مهر 1395 زمان : 15:18 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)
تایید
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 152
تاریخ : دوشنبه 05 مهر 1395 زمان : 11:00 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)
کارمند
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 49
تاریخ : پنجشنبه 01 مهر 1395 زمان : 14:30 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

عنوان : دکوراسیونبرای وسیعتر جلوه دادن آشپزخانه کوچک

یکی از مواردی که در زیبایی منزل تاثیر بسیاری دارد دکوراسیون است

دکوراسیون اتاق خواب آرامش بخش و منحصربفرد در طراحی داخلی منزل از اهمیت زیادی برخوردار است و باید سعی نمود اتاق خواب زیبا و منحصربفردی طراحی کرد. ريخت و پاش، شلوغي و تجمع بيش از اندازه وسايل در اتاق خواب يکي از مهم‌ترين موانع ايجاد آرامش در اين بخش از خانه است. سعي کنيد تا جايي که ممکن است از تجمع بيش از اندازه وسايل غير ضروري در اتاق خواب جلوگيري کنيد و تا جايي که امکان دارد اين فضا را خلوت و مرتب کنيد.
همان طور که در ابتداي مطلب هم گفته شد ممکن است با اين تصور که اتاق خوابتان بسيار کوچک است از دکور کردن آن منصرف شويد. اين تصور اشتباه است!
دکور اتاق خواب‌هاي کوچک هم امکان‌پذير است منتها با رعايت چند اصل کلي. اول آنکه در اين گونه موارد بايد در انتخاب وسايل اتاق خواب متناسب با متراژ آن دقت زيادي داشته باشيد.

انتخاب تخت خواب‌هاي بزرگ براي اين اتاق‌ها اشتباه است و بهترين گزينه تخت خواب‌هاي فلزي يا فرفورژه است که حجم کمتري از اتاق را با کاربرد يکسان نسبت به سرويس‌هاي چوبي اشغال مي‌کند. از طرف ديگر شما مي‌توانيد از تخت خواب‌ها و وسايل چند منظوره‌اي استفاده کنيد که در بازار به نام تخت‌ها يا مبلمان تاشو شناخته مي‌شوند. اين گونه وسايل با نصب به ديوار خانه قابليت جمع شدن دارند و پس از پايان زمان استراحت مي‌توان آن را به کاناپه تبديل يا آن را به سمت ديوار جمع کرد. استفاده از رنگ‌هاي ملايم و آرامش بخش هم براي تمام اتاق‌هاي خواب چه بزرگ باشند و چه کوچک توصيه مي‌شود. رنگ‌هاي روشن مانند آبي، زرد، سفيد و… علاوه بر اينکه رنگ‌هاي آرامش بخشي براي اتاق خواب هستند اتاق خواب‌هاي کوچک را هم بزرگ‌تر جلوه مي‌دهند. البته انتخاب رنگ سليقه‌اي است اما چنانچه اتاق خوابتان کوچک است اصلا به دنبال دکور کردن آن با رنگ‌هاي تيره نباشيد. براي قرار دادن وسايل شخصي خود مي‌توانيد از طراحي ديوارها يا قفسه‌هاي کوتاه و کم عرض استفاده کنيد. يعني به جاي آنکه با ميزهاي آرايش يا دراورهاي بزرگ فضاي اتاقتان را محدود و تنگ کنيد، وسايلتان را تا جايي که امکان دارد در اين قفسه‌ها يا ديوارها بچينيد.

شايد اتاق خواب شما چيزي که کم دارد يک صندلي راک يا ننويي با ظاهري کاملا مدرن است. اين صندلي ها آرامش خاصي را به شما مي دهند. مطلب صندلي راک، تاب بازي خيال برصندلي ننويي مادر بزرگ را خوانيد و بيشتر در مورد اين صندلي هاي دوست داشتني بدانيد.

صندلي تابي، هيجان گم شده دکوراسيون منزل شما است. يکي از آن ها را خريداري کنيد و داخل اتاق خواب تان بگذاريدشان، آن وقت متوجه خواهيد شد که چقدر جاي اين وسيله ها در دکوراسيون داخلي اتاق خواب تان کم بوده است.

گاهي هم وسيله اي که اتاق خواب شما کم دارد استيکر ديواري است، لزوما اين وسيله ها نبايد جزو وسيله هاي دکوري باشند.

برای زیباتر شدن خانه میتوان از تصاویر و مقالات در زمینه طراحی دکوراسیون در اینترنت استفاده کرد.

دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون , دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون ,
بازدید : 67
تاریخ : یکشنبه 21 شهریور 1395 زمان : 10:12 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

عنوان : سرویس چوب وفرشدست دردکورمحل سکونت

یکی از مواردی که در زیبایی منزل تاثیر بسیاری دارد دکوراسیون است

دکوراسیون اتاق خواب آرامش بخش و منحصربفرد در طراحی داخلی منزل از اهمیت زیادی برخوردار است و باید سعی نمود اتاق خواب زیبا و منحصربفردی طراحی کرد. ريخت و پاش، شلوغي و تجمع بيش از اندازه وسايل در اتاق خواب يکي از مهم‌ترين موانع ايجاد آرامش در اين بخش از خانه است. سعي کنيد تا جايي که ممکن است از تجمع بيش از اندازه وسايل غير ضروري در اتاق خواب جلوگيري کنيد و تا جايي که امکان دارد اين فضا را خلوت و مرتب کنيد.
همان طور که در ابتداي مطلب هم گفته شد ممکن است با اين تصور که اتاق خوابتان بسيار کوچک است از دکور کردن آن منصرف شويد. اين تصور اشتباه است!
دکور اتاق خواب‌هاي کوچک هم امکان‌پذير است منتها با رعايت چند اصل کلي. اول آنکه در اين گونه موارد بايد در انتخاب وسايل اتاق خواب متناسب با متراژ آن دقت زيادي داشته باشيد.

انتخاب تخت خواب‌هاي بزرگ براي اين اتاق‌ها اشتباه است و بهترين گزينه تخت خواب‌هاي فلزي يا فرفورژه است که حجم کمتري از اتاق را با کاربرد يکسان نسبت به سرويس‌هاي چوبي اشغال مي‌کند. از طرف ديگر شما مي‌توانيد از تخت خواب‌ها و وسايل چند منظوره‌اي استفاده کنيد که در بازار به نام تخت‌ها يا مبلمان تاشو شناخته مي‌شوند. اين گونه وسايل با نصب به ديوار خانه قابليت جمع شدن دارند و پس از پايان زمان استراحت مي‌توان آن را به کاناپه تبديل يا آن را به سمت ديوار جمع کرد. استفاده از رنگ‌هاي ملايم و آرامش بخش هم براي تمام اتاق‌هاي خواب چه بزرگ باشند و چه کوچک توصيه مي‌شود. رنگ‌هاي روشن مانند آبي، زرد، سفيد و… علاوه بر اينکه رنگ‌هاي آرامش بخشي براي اتاق خواب هستند اتاق خواب‌هاي کوچک را هم بزرگ‌تر جلوه مي‌دهند. البته انتخاب رنگ سليقه‌اي است اما چنانچه اتاق خوابتان کوچک است اصلا به دنبال دکور کردن آن با رنگ‌هاي تيره نباشيد. براي قرار دادن وسايل شخصي خود مي‌توانيد از طراحي ديوارها يا قفسه‌هاي کوتاه و کم عرض استفاده کنيد. يعني به جاي آنکه با ميزهاي آرايش يا دراورهاي بزرگ فضاي اتاقتان را محدود و تنگ کنيد، وسايلتان را تا جايي که امکان دارد در اين قفسه‌ها يا ديوارها بچينيد.

شايد اتاق خواب شما چيزي که کم دارد يک صندلي راک يا ننويي با ظاهري کاملا مدرن است. اين صندلي ها آرامش خاصي را به شما مي دهند. مطلب صندلي راک، تاب بازي خيال برصندلي ننويي مادر بزرگ را خوانيد و بيشتر در مورد اين صندلي هاي دوست داشتني بدانيد.

صندلي تابي، هيجان گم شده دکوراسيون منزل شما است. يکي از آن ها را خريداري کنيد و داخل اتاق خواب تان بگذاريدشان، آن وقت متوجه خواهيد شد که چقدر جاي اين وسيله ها در دکوراسيون داخلي اتاق خواب تان کم بوده است.

گاهي هم وسيله اي که اتاق خواب شما کم دارد استيکر ديواري است، لزوما اين وسيله ها نبايد جزو وسيله هاي دکوري باشند.

برای زیباتر شدن خانه میتوان از تصاویر و مقالات در زمینه طراحی دکوراسیون در اینترنت استفاده کرد.

دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون , دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون ,
بازدید : 70
تاریخ : شنبه 20 شهریور 1395 زمان : 19:26 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

عنوان : روش های تغییر دکوراسیون داخلی در خانه تکانی عید

 دکوراسیون سنتی یکی از سبک های دکوراسیون و طراحی منزل میباشد.همچنین شما با استفاده از این سبک در دکوراسیون حمام منزلتان میتوانید بهترین استفاده را از فضای حمام و سرویس بهداشتی تان داشته باشید

خانه تکانی و تحول در دکوراسیون داخلی منزل تاثیر زیادی در زیبایی فضای داخلی منزل و طراحی دکوراسیون خانه دارد.

هنوز هم فرصت برای بازسازی های کوچک و تغییرات مقرون به صرفه در دکوراسیون داخلی خانه تان هست، هنوز هم می شود تغییراتی را در خانه پدید آورد تا خانه ظاهری متفاوت و دلنشین به خودش بگیرد، این کار به شما کمک خواهد کرد که زندگی شاداب تری را با آمدن فصل جدید و سال جدید تجربه کنید.

پس همین الان بعد از خواندن این مطلب دست به کار شوید و به سراغ دکوراسیون داخلی خانه تان بروید و شروع به کار کنید. حتی این کار می تواند باعث شخصی سازی فضای داخلی خانه تان هم  بشود. پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

حتما لازم نیست برای سال نو میز غذاخوری خود را عوض کنید، با خرید یک رومیزی جدید و زیبا می‌توانید نمایی نو به آن بدهید. همچنین اگر یک گلدان با رنگی شاد روی میزی بگذارید و با چند شاخه گل آن را تزئین کنید، طراوت و زیبایی را به خانه خود آورده‌اید.
قرار دادن چند گلدان گل طبیعی در زوایای مختلف خانه و جاهایی که نور کافی وجود دارد، زیبایی بسیاری به خانه شما می‌دهد.

آشپزخانه هم مانند بقیه قسمت‌های خانه نباید از تغییر دور بماند. در آشپزخانه وسایلی مانند اجاق‌گاز، لباسشویی، یخچال و فریزر جایی مخصوص به خود دارند و نمی‌شود آنها را تغییر مکان داد، ولی اگر آشپزخانه شما پنجره دارد می‌توانید با نصب یک پرده جدید که با رنگ آشپزخانه هماهنگ باشد، در آشپزخانه هم تغییری دلنشین ایجاد کنید یا با تعویض دستمال‌ها و حوله‌های آشپزخانه تنوعی در این بخش خانه به وجود آورید.

یک خانه تکانی اساسی هم به اندازه تمام تغییراتی که تا اینجا گفتیم در تغییر چهره خانه تان تاثیر گذار است.
برای خانه تان چوب لباسی هایی به سبک و سیاق دکوراسیون خانه تان تهیه کنید که حسابی هم به کارتان می آید، مخصوصا برای روزهای پر بازدید عید.
لوسترها و روشنایی های دیواری زیبا هم می تواند یکی از گزینه ها تغییر باشند.
با جرات و جسارت کف پله های خانه تان را رنگ کنید. هم می توانید رنگ ها متفاوت برای آن ها در نظر بگیرید، هم می توانید یک طیف رنگی خاص را انتخاب کنید.
اضافه کردن اجزای کوچک اما تاثیر گذاری مانند جا کلیدی هایی که به طبقه بندی و نظم دهی دکوراسیون داخلی خانه تان کمک می کند را هم فراموش نکنید.
پرده های خانه را هم می توانید در لیست تغییرات بگذارید.
هر چیزی را که فکر می کنید قابلیت تبدیل شدن به گلدان دارد را برای کاشتن گل های بهاری استفاده کنید.





اگر آشپزخانه شما نور طبیعی خوبی دارد، می‌توانید با استفاده از چند گلدان گل به پیشواز بهار بروید و نشاط و زیبایی را به اهالی خانه هدیه کنید. تعویض زیربشقابی‌ها و همچنین رومیزی آشپزخانه هم تغییری مناسبی است.

فقط یادتان باشد این کارها را با برنامه، به‌ترتیب و دور از خستگی و کسالت انجام دهید. داشتن خلق خوش بهترین هدیه برای افراد.

شما میتوانید با استفاده از دوره های آموزشی در  دکوراسیون,دکوراسیون داخلی, آموزش تعمیرات فتوکپی و یا استفاده از دوره های طراحی داخلی و معماری و آموزش شبکه  شرایط بهتری یرای دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : دکوراسیون سنتی , دکوراسیون حمام , دکوراسیون , دکوراسیون داخلی ,
بازدید : 59
تاریخ : شنبه 13 شهریور 1395 زمان : 20:08 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

برای زندگی در شهر های استرالیا باید با نکاتی برای مهاجرت به این کشور آشنا شوید.



ونکوور

ونکوور (به انگلیسی: Vancouver) شهری واقع در استان بریتیش کلمبیا در کشور کانادا است. این شهر بندرگاهی مهم و بزرگ‌ترین کلانشهر غرب کانادا (سومین در کل کشور) است. جمعیت ونکوور در سال ۲۰۰۶ میلادی ۵۸۷٬۸۹۱ نفر و جمعیت کلان‌شهر (ونکوور و حومه) ۲٬۱۸۰٬۷۳۷ نفر بوده‌است.

ونکوور بین خلیج برووارد در شمال و دلتای رودخانه فریزر در جنوب قرار گرفته‌است. آب و هوای ونکوور معتدل است. میانگین حداکثر دما در گرم‌ترین ماه (اوت) به ۲۲ و میانگین حداقل هوا در سردترین ماه (ژانویه) به ۰/۵ درجه سانتی گراد می‌رسد.

دولت استان بریتیش کلمبیا در برنامهٔ استانی خود برای جذب صاحبان تجربه تجاری و نیز صاحبان سرمایه به این استان سه برنامه دارد:

 

۱. گروه مهارت های کسب و کار ‌ Business Skills Category

۲. گروه کسب و کار منطقه ای Regional Business Category

۳. گروه پروژه های استراتژیک Strategic Projects Category


ضوابط اصلی برای هرسه دسته :

هدف اصلی از بزینس، کسب سود از درآمد فعال از عرضه محصولات / خدمات است؛

پایداری وموفقیت کسب و کار تجاری باید محتمل باشد؛

کسب و کار باید به سود اقتصادی بریتیش کلمبیا در یکی از موارد زیر باشد :

    افزایش صادرات کالا / خدمات؛
    افزایش ارزش افزوده تولید، پردازش، و یا فعالیت منابع اولیه؛
    افزایش گردشگری بریتیش کلمبیا؛
    افزایش تحقیق و توسعه و تجاری سازی فن آوری؛
    ایجاد راه های نوآورانه برای کسب و کارهای سنتی؛
    ارائه سرویس هایی برای بازار محروم منطقه ای؛
    انتقال مهارت، فن آوری، و دانش به بریتیش کلمبیا .






گروه مهارت های کسب و کار

شرایط افراد متقاضی برای نامزدی در گروه مهارت های کسب و کار:

۱. ایجاد یک سرمایه گذاری شخصی حداقل ۴۰۰۰۰۰ دلار کانادا برای ایجاد؛ خرید ویا گسترش یک تجارت دارای شرایط در هر نقطه از استان بریتیش کلمبیا.

۲. ایجاد حداقل سه شغل جدید برای شهروندان کانادایی یا دارندگان اقامت دائم.

۳. مالکیت حداقل یک سوم (%۳/۱ ۳۳) از سهام یک کسب و کارفعال.

۴. فراهم کردن مشارکت فعال و مدیریت روز به روز و مداوم کسب و کار.

۵. نشان دهند که آنها:

    مهارت و تجربه لازم برای ایجاد و راه اندازی یک کسب و کار اقتصادی مقرون به صرفه در بریتیش کلمبیا دارند؛
    سرمایه خالص شخصی حداقل ۸۰۰۰۰۰ دلار کاناداکه ازراه قانونی به دست آمده،دارند؛
    وجوه شخصی کافی را برای سرمایه گذاری مورد نیازدارند؛
    می توانند یک طرح کسب و کار عملی ارائه دهند؛


 

۶. امضاء توافقنامه اجرائی(عملکرد) با استان بریتیش کلمبیا .

۷. امضاء قرارداد سپرده گزاری با استان بریتیش کلمبیا؛ برای سپردن ۱۲۵ هزار دلار اگر که مایلند از سیستم نامزدی سریع اقدام کنند.

نکته:
نامزدی سریع (Fast Track Nomination)

گزینه نامزدی سریع، ارائه برگه انتخاب و یا همان نامزدی استانی فوری برای اقامت دائم می باشد. در عوض، شما ملزم خواهید بود که سپرده قابل استرداد مشروط ۱۲۵۰۰۰ دلاری به ایالت بریتیش کلمبیا واریزکنید. سپرده (بدون بهره) هنگامی که شما شرایط توافق نامه عملکرد خود و توافق سپرده رابجا آوردید، مسترد خواهد شد .

نکته مهم :

متقاضی اصلی در کسب و کار گروه مهارت ممکن است یک خارجی،از کارکنان کلیدی اساسی برای بیزینس پیشنهادی را به عنوان یک همراه متقاضی نامزدی شامل فایل خود کند. اما هنوز هم باید برای سه کانادایی یا مقیم دائم ایجاد اشتغال نماید.

شما میتوانید در ادامه با نکاتی برای مهاجرت به استرالیا آشنا بشوید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : مهاجرت به استرالیا , اقامت استرالیا , شهرهای استرالیا , کار در استرالیا ,
بازدید : 51
تاریخ : سه شنبه 09 شهریور 1395 زمان : 19:17 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

کلاسهای یادگیری بازسازی بازیابی ecu در موسسه فروش راه اندازی می گردد

 


تعمیرهارد و تعمیرات هارد

      

تعمیرهارد و تعمیرات هاردتعمیر هارد : هارد مورد نظر که در بین همه مردم جهان ، نامی آشنا در تکنولوژی دخیره سازی اینفورمیشن می باشد امروزه دیگر تولید نمی شود ، به گفته متفاوت این برند توسط شرکت دیگری خریداری شد. اما هنوز هم این هارد دیسک ها در سیستم ها و رایانه های جهانیان در حال کار می باشد. از 20 گیگابایت تا دو ترابایت.تعمیر هارد مورد نظر به سراغ خرابی ها هارد مورد نظر می رویم.

شاید همین الان که در حال خواندن این متن هستید ، هارد مورد نظر شما شناسایی یا دیتکت نمی شود !

 

بله این ایراد از رایج ترین ایراد هارد مورد نظر می باشد ، که به جرات می توانیم بگوییم 80 درصد هارد های مورد نظر به این ایراد بر میخورند.

در حدود4 سال پیش هیچ راه حلی برای تعمیر و یا ریکاوری اینفورمیشن از هارد مورد نظری که شناسایی نمی شود وجود نداشت و این خود باعث ایجاد نگرانی تعمیرهارد و تعمیرات هاردها و خرابی ها فراوانی می شد ، اما این ایراد توسط متخصصین شرکت های بزرگ  تحقیقاتی هارد و تکنولوژی دیتا ریکاوری در روسیه کشف شد و به تکنسین های بازیابی اینفورمیشن ارائه شد. امروزه می توانیم بگوییم تمام راه حل های هارد های مورد نظر ابداع شده می باشد و هیچ ایرادی در تعمیر یا ریکاوری اینفورمیشن هارد مورد نظر وجود ندارد ، البته برای محدود مهندسین متخصص کشور عزیزمان کشور.

حال می پردازیم به طرح خرابی ها و راهکار های بازیابی اینفورمیشن و تعمیرات هارد مورد نظر در کانون هارد کشورشناسایی نشدن و عدم نمایش اینفورمیشن درایو یا پارتیشن های هارد مورد نظربرای اینکه اینفورمیشن پارتیشن یا درایو شما نمایش داده شود باید

۳ پروسه انجام شود. اجرا شدن صحیح فریم ور و سیستم عامل هارد مورد نظر شناسایی کامل نمایش اینفورمیشن مربوط به پارتیشن در صورتی که هرکدام از این پروسه ها انجام نشود دسترسی به اینفورمیشن یا امکان بازخوانی یا ذخیره سازی اینفورمیشن وجود نخواهد شد.اگر فریم ور و سیستم عامل هارد به صورت کامل و درست اجرا نشود هارد مورد نظر شما شناسایی نخواهد شد  و این همان ایراد اساسی می باشد که هارد های مورد نظر دارند.
صدای نابجا هارد دیسک مورد نظر مانند بوم بوم کردن هارد.هرگونه صدای غیر معمول در هارد مورد نظر نشان دهنده وجود خرابی ها صدماتی  در هارد دیسک می باشد که اغلب ضربه خوردن یا  تکان خوردن هارد دیسک باعث بروز این ایراد می شود ،

لطفا توجه کنید که هارد دیسک هایی که ضربه می خورند و دچار خرابی ها فیزیکالی می شوند ارزش تعمیر ندارند و فقط برای بازیابی اینفورمیشن از تنظیمات و روش های خاص می باشدفاده می کنیم که این روش ها و تکنیک ها مختص کانون هارد کشور می باشد که با سالها تلاش و تحقیق توانسته ایم به این تکنیک ها دست پیدا کنیم ، و یا در نهایت اگر خرابی ها زیاد باشد از جراحی هارد دیسک می باشد استفاده می شود و اینفورمیشن ارزشمند شما بازیابی می شود.

دوره های آموزشی فیلم آموزش تعمیرات هارد در مراکز تعمیر هارد برگزار می گردد.

برای سفارش کاندوم می توانید به سایت منتوشاپ مراجعه کنید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : کاندوم , ecu , تعمیرات لپ تاپ , تعمیرات هارد ,
بازدید : 55
تاریخ : دوشنبه 08 شهریور 1395 زمان : 17:43 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

صفحات سایت

تعداد صفحات : 22


درباره سایت

 در این وبلاگ مقالاتی در مورد اخذ اقامت و مهاجرت به کشور های مختلف,دکوریشن و دکور و جشن ازدواج ارائه میشود.مطالب دکوریشن در این وبلاگ در زمینه دکوراسیون و غیره می باشد.در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت موضوعاتی در مورد مهاجرت به استرالیا , نحوه زندگی در استرالیا و غیره ارائه میشود.مطالب جشن ازدواج نیز با موضوعات تشریفات مجالس ,شام عروسی و ... در اختیار شما قرار میگیرد.

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 216
کل نظرات : 9
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 31
باردید دیروز : 44
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 230
بازدید ماه : 583
بازدید سال : 4,500
بازدید کلی : 38,042

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

خبرنامه

براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

پیوندهای روزانه

جستجو


کدهای اختصاصی

پشتیبانی